Thursday, September 15, 2011

Мэдээлэл, Холбооны Технологийн Сургуулийн Оюутны Зөвлөлийн танилцууллга

Мэдээлэл, Холбооны Технологийн Сургуулийн Оюутны Зөвлөлийн танилцууллга


Эрхэм зорилго:Оюутнуудыг нийгэмшүүлж,тэдний авьяас чадварыг дэмжин хөгжүүлэх,эрх ашгийг нь хамгаалсан мэдээллийн нээлттэй байгууллага байх
Үйл ажиллагаа:МХТС-ийн ОЗ нь өдгөө 12 гишүүний бүрэлдэхүүнтэйгээр үйл ажиллагаа явуулж байна.Оюутны чөлөөт цагийг зөв боловсон өнгөрүүлэх,тэднийг хөгжүүлэх,төлөвшүүлэх,нийгэмшүүлэх зорилготой тус байгууллага нь байгуулагдаад 12 жилийнхээ босгыг алхаж байна.Одоогийн байдлаар идэврхтэй  3 алба, 3клубтэйгээр үйл ажиллагаа явуулж байна.
Албадууд болон клубууд
Эрдэм шинжилгээ сургалт сурталчилгааны алба/ЭШССА/ нь оюутны эрдэм шинжилгээ бүтээлч ажиллагаа,илтгэл мэтгэлцээний олон ажил зохион байгуулдаг.
Соёл хүмүүжлийн алба/СХА/нь оюутны урлаг спортын бүхийл арга хэмжээ болон оюутны ёс суртахуун руу чиглэсэн ажил зохион байгуулдаг.
Мэдээлэл харилцааны алба/МХА/ нь оюутанд сургууль болон оюутны зөвлөлөөс зохион байгуулж  бүх үйл ажиллагааны талаар мэдээллийг түгээн хүргэх үйл ажиллагааг зохион байгуулдаг.
Sysco&Tech клуб
HiTech клуб
Эрдмийн индэр клуб
         Оюутны Зөвлөлийн Дарга  Д.Дамбажамц                    
         Оюутны Зөвлөлийн Дэд Дарга  Э.Билгүүнтөгс
         Оюутны Зөвлөлийн Дэд Дарга  C.Баасанням
         Оюутны Зөвлөлийн Нарийн Бичиг Э.Энхцацрал
         Оюутны Зөвлөлийн МХА менежер  Ж.Батцэнгэл
         Оюутны Зөвлөлийн СХА Менежер Ш.Алиунгуа
         Оюутны Зөвлөлийн ЭШШСА Менежер Б.Сүхбат 
                                                                  О.Отгонбаяр
                                                                  Б.Баярчимэг
                                                                  Т.Хотолсар
                                                                  Б.Тамир
                                                                  Б.Халиун
                                                                  Б.Ундрал
                                                


No comments:

Post a Comment